Натиснiть на зображення для збiльшення
Мета: формувати у дітей уявлення про кількісну, порядкову лічбу, утворення числа чотири; вчити правильно відповідати на запитання: «Скільки всього»? «Котрий?», «Скільки було?», «Скільки стало?»; поглибити знання дітей про поняття «більше», «менше», «порівну»; познайомити з цифрою 4; закріпити назви геометричних фігур: квадрат, трикутник, круг; вправляти в умінні орієнтуватись в просторі, прямо, вправо — вліво, вгорі — внизу; розвивати логічне мислення, пам’ять; виховувати самостійність у роботі, посидючість, цікавість до занять із математики. Попередня робота. Вивчення геометричних фігур в іграх та на попередніх заняттях. Рахунок різних предметів, іграшок на прогулянках, в іграх. Матеріал: казковий теремок; виготовлені замки (коробочки з отворами — геометричними фігурами); дерева; іграшки: білочка, собачка, кицька, зайчик; цифри; демонстраційні цифри; намальовані цифри; прості олівці.
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.