Ігрове квест –заняття : « У пошуках піратського скарбу»

Мета:

Навчальна: Створити умови для застосування та перевірки набутих дітьми знань з розвитку мовлення та логіко-математичних ігор. Збагачувати словник прикметниками, формувати інтонаційну виразність мовлення. Продовжувати вчити узгоджувати слова в реченні, вправляти в утворенні пестливих форм слів, вживати іменники в потрібному роді, числі та відмінку, утворювати слова в однині та множині. Перевірити рівень навичок кількісної та порядкової лічби, знань про величину, колір, форму, час, простір та вміння орієнтуватися у ньому.

Розвивальна: Розвивати мовленнєве дихання, моторику мовного апарату, перевірити вміння правильно артикулювати звуки. Розвивати дрібну моторику пальців рук. Вдосконалювати через чистомовки, фізкультхвилинки, вірші розвиток фонематичного слуху, звуконаслідування, темп мовлення, силу голосу, спонукати до мовного спілкування. Розвивати пам’ять, увагу, уяву, логічне мислення, зв'язне мовлення.

Виховна: Виховувати організованість, почуття доброти, любов до природи, бажання працювати разом, позитивне ставлення до занять.

Хід заняття:

1. Привітання гостей.

Вихователь звертає увагу дітей на незнайомий лист у неї на столі.

Звертається до дітей

- Діти, погляньте, який незвичний лист я знайшла у себе сьогодні на столі. Хочете знайти , що там в ньому? Мені самій теж цікавою, поглянемо разом.

( Вихователь з дітьми читає листа)

Дорогі діти!

«Я безстрашний пірат! Все своє життя я крав скарби,а потім склав їх у великий сундук і заховав у надійному місці.

Якщо ви хочете знайти їх,то вам доведеться пройти випробування,які я вам підготував. Я залишаю вам карту з завданнями.

Тільки пройшовши по маршруту ви отримаєте мій скарб!»

Гроза морів ДЖОН СІЛЬВЄР.

Вихователь розглядає з дітьми шматочок від карти на якій зображено вантажну машину.

Вихователь:

- Діти, нічого не зрозуміло що це за маршрут, і де шукати підказку?

- Давайте разом поміркуємо з вами. Мені здається ,що пірат хитрий був і залишив нам лише шматочок карти , а решту треба шукати.

- Зараз будемо шукати вантажну машину .

( Діти знаходять у групі вантажівку на якій прив’язано новий шматочок карти із завданням).

Вихователь:

- Але написано, не можна відкривати, поки не виконаємо завдання. Будемо виконувати.

1. Завдання «Засели в квартирку»

(Проводиться дидактична гра, де потрібно розкласти картки із зображенням транспорту,згідно завдань.)

Вихователь:

- Добре виконали завдання, можна тепер і карту відкрити. Ще шматочок карти відкриваємо і з’єднуємо з першою частиною, що там вийшло?Погляньте новий маршрут з’явився.

(На другій частині шматочка карти зображений Ведмедик. Діти знаходять ведмедика в групі серед іграшок. У Ведмедика в лапах новий шматочок карти із завданням).

Вихователь:

- Ой, погляньте діти, що там Ведмедик тримає в лапках? Але знову попередження не можна відкривати, поки не виконаємо завдання пірата.

Слухайте, що пірат написав нам.

2. Завдання Пограйте в гру : « Що зайве?» Будьте уважні,я слідкую за вами!

Проводиться гра : « Що зайве?»

Вихователь:

- Молодці, як гарно у вас вийшло справилися добре у грі з завданнями пірата.

Поглянемо тепер на карту, куди далі нам іти? Біля машини були, з Ведмедиком пограли, далі гляньте Жирафчик із завданням ігровим.

( Діти з вихователем з’єднують третій шматочок карти - з’являється зображення Жирафа ).

Вихователь:

3. Завдання : « Пограти в математичну ігротеку, і відправитися у подорож до Африки». Готові до Африки? Тоді негайно вирушаємо!

(Проводиться математична ігротека «Подорож до Африки»).

Вихователь:

- Розгортаємо шматочок карти і дивимося уважно куди нам рухатися далі по маршруту. Хто зображений ? ( Відповіді дітей).

Так це – Тигр з новим ігровим завданням.

4. Завдання: « Потрібно переглянути сюжет про техніку , яка нам допомагає і пограти в гру «Вірю- не вірю».

Вихователь:

- Але перш, ніж виконувати далі нове завдання пірата , я пропоную вашим оченятам відпочити і разом виконати гімнастику для очей « Сніжинка».

(Проводиться гімнастика для очей « Сніжинка»).

Після гімнастики діти переглядають на ноутбуку сюжет про техніку яка нам допомагає, і з дітьми проводиться дидактична гра « Вірю - не вірю».

Вихователь:

Погляньмо на карту , що там ми бачимо? Куди йти далі? З’явився новий четвертий шматочок карти, маршрут веде до ляльки Мотрійки. Давайте її пошукаємо разом.

( Діти знаходять ляльку із завданням в середині)

Вихователь:

5. Завдання : виконати жартівливу пісеньку про Черепаху-Аху. ( Звучитьаудіо запис пісні).

Діти заспівують пісеньку – чистомовку.

Після виконання пісні, діти з вихователем, прокладають маршрут на карті, зображення малюнка сундука , який приводить їх до останнього п’ятого шматочка карти - Піратський скарб.

Вихователь:

- Молодці діти! Ми відшукали сундук пірата із скарбом.!!!!!

(Діти знаходять в сундуку золоті монетки)

Підсумок:

- Яке завдання було цікавішим?

- А що сподобалося найбільше?

- Чи були труднощі?

- Хто допомагав ?

Кiлькiсть переглядiв: 163

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.