Конспект

корекційного заняття з дітьми

старшого дошкільного віку з особливими освітніми потребами

"Я розумник"

Мета: Розвивати знаково – символічну функцію свідомості, вчити аналізувати предмети і знаходити спільні риси. Тренувати здатність дитини до стійкості уваги. Розвивати опосередковану довільну увагу дитини та винахідливість

Сприяти розвитку та вдосконаленню розумової діяльності, пізнавальної активності та емоційного розвитку. Розвивати розумові здібності. Прививати навички соціальної поведінки. Розвиток здатності до саморегуляції, вмінь володіння емоційними проявами та навичка ми керування поведінкою відповідно до соціально-моральних норм.

МАТЕРІАЛ: числова стрічка «100 счет», паперові склянки (30 шт), шаблони, фломастери, запис руханки, гра «склади визерунок»

Хід.

1. Вводна частина.

1.1. Привітання. Вправа «Доброго ранку»

- Добрий день, я дуже рада тебе бачити. Пропоную привітати один одного:

Доброго ранку сонце привітне,

Доброго ранку небо блакитне,

Доброго ранку у небі пташки,

Доброго ранку мені і тобі.

2. Гра «Чарівні числа»

1. Порахувати числа, переводячи указку з клітинки до клітинки і голосно називаючи числа, с початку до кінця стрічки.

2. Порахувати в порядку 0,10,20,30,40,50,60,70,80,90,100.

3. «скільки років?». Ведучий запитує у дитини скільки йому років, а потім просить знайти потрібну цифру на стрічці. Потім ведучий пропонує дитині стати чарвником та вгадати скільки кому років Пропонує дитині запитати скільки років іншім учасникам та теж показати на стрічці.

4. «Знайди сусідів». Ведучій пропонує дитині знайти на стрічці число та сказати як звуть сусідів числа.

5. «Порахуй». Ведучій пропонує пограти (порахувати) з числами за допомогою числової стрічки . 20+5, 35+2, 92+6, 45-2, та інше. В грі ролі ведучого міняються, щоб показати дитині як робити вірно.

3. Гра «Уважна склянка»

На столі стоять перевернуті паперові склянки перевернуті до гори низом. На кожній склянці (30 шт) намальований візерунок чи колір. Потрібно знайти по дві одноковій склянки.

4. Пальчикова гімнастика «В морі живе дельфін»

В морі живе дельфін,

акул не боїться він,

Ось росте морська трава,

Мушлі сяють, ну й дива!

Хвилі з медузами грають,

Промені сонця палають

Велики тваринки й малі

дружать усі на землі

5. Гра «Обери колір»

Дитині пропонується робота з шаблоном, на якому на мальовані олівці та геометричні фігури. Потрібно визначити колір олівців (4 олівці) та розфарбувати відповідними кольорами геометричні фігури за кількістю кутів. Кількість кутів відповідає визначеному кольору.

6. Руханка «Вверх і вниз»

7 Гра «Дерева Майнрафт».

Дитині пропонується на дереві з квадратів (10 клітинок) зафарбувати клітинку. Потім пропоюється порахувати скільки клітинок зафарбованих і скільки клітинок залишилося білих. Потім пропонується зафарбувати 2, 3, 4, 5 клітинок та також сказати у кожному випадку скільки білих та зафарбованих клітинок.

8 Гра «збери візерунок»

Дитині пропонується скласти візерунок за допомогою конструктора «збери визерунок» (методика Нікітіна).

9. Прощання.

Рефлексія : Чи сподобалось тобі заняття?

Який в тебе настрій?

Наше заняття закінчилось. «Усім, усім, до побачення!»

Кiлькiсть переглядiв: 115

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.