Освітній процес в інклюзивній групі нашого закладу здійснюється відповідно до Базового компонента дошкільної освіти за освітньою програмою розвитку дітей старшого дошкільного віку ''Впевнений старт'', за індивідуальною програмою, розробленою командою супроводу дитини з ООП відповідно до рекомендацій ІРЦ.
Використовуємо в роботі інклюзивний підхід (створення таких умов, за яких усі учасники навчально-виховного процесу мають однаковий доступ до освіти, у тому числі діти з особливими освітніми потребами, які навчаються у дошкільних та загальноосвітніх школах).
для дітей з особливими освітніми потребами:
◦ Завдяки цілеспрямованому спілкуванню з однолітками поліпшується когнітивний, моторний, мовний, соціальний та емоційний розвиток дітей.
◦ Ровесники відіграють роль моделей для дітей з особливими освітніми потребами.
◦ Оволодіння новими вміннями та навичками відбувається функціонально.
◦Освітній процес проводиться з орієнтацією на сильні якості, здібності та інтереси дітей.
◦ У дітей є можливості для налагодження дружніх стосунків зі здоровими ровесниками.
для інших дітей:
◦ Діти вчаться природно сприймати і толерантно ставитися до людських відмінностей.
◦ налагоджувати й підтримувати дружні стосунки з людьми, які відрізняються від них.
◦ вчаться співробітництву.
◦ поводитися нестандартно, бути винахідливими, а також співчувати іншим.
для педагогів та фахівців:
◦ Працівникі інклюзивної групи краще розуміють індивідуальні особливості дітей.
◦ оволодівають різноманітними педагогічними методиками, що дає їм змогу ефективно сприяти розвиткові дітей з урахуванням їхньої індивідуальності.
◦ Спеціалісти (медики, педагоги спеціального профілю, інші фахівці) починають сприймати дітей більш цілісно, а також вчаться дивитися на життєві ситуації очима дітей.
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.