/Files/images/Без-названия-720x340.png

У сучасному світі неможливо встояти на місці, необхідно йти в ногу з часом. Зміни, що відбуваються в даний момент в освіті, висувають серйозні вимоги до педагогічних працівників, а прагнення відповідати їм змушує вивчати нові технології, комп'ютери, електронні гаджети і впроваджувати їх в свою практику.

Зараз у нашій крані тривають воєнні дії. Зачинені всі освітні заклади і, як наслідок, батьки вимушені теж залишатися вдома. Як же батькам організувати день, щоб діти мали можливість і розважатися, і розвиватися? Дитині дошкільного віку, на відміну від школяра, потрібно допомогти організувати власну діяльність. Умови сьогодення спонукали педагогів дитячих садків до переходу в дистанційний режим роботи.

В дошкільних закладах взаємодія з родинами в умовах впровадження дистанційної освіти можлива у форматі «педагог – батьки – дитина». Це пов’язане з несформованостю багатьох навиків у дітей, таких як опанування самостійного читання, вміння роботи з ІКТ, самоорганізації тощо. В дошкільних закладах взаємодія з родинами в умовах впровадження дистанційної освіти можлива у форматі «педагог – батьки – дитина». Це пов’язане з несформованостю багатьох навиків у дітей, таких як опанування самостійного читання, вміння роботи з ІКТ, самоорганізації тощо. Все це пред'являє якісно нові вимоги і до дитячого садка - першої ланки безперервної освіти, одна з головних задач якої - закласти потенціал збагаченого розвитку особистості дитини. Наше завдання зробити комп'ютер помічником, але в той же час не нашкодити здоров'ю дітей.

На відміну від звичайних технічних засобів навчання, інформаційнокомунікаційні технології дозволяють не тільки дати дитині велику кількість готових, строго відібраних, відповідним чином організованих знань, але і розвивати інтелектуальні, творчі здібності, і що дуже актуально в ранньому дитинстві. На відміну від звичайних технічних засобів навчання, інформаційнокомунікаційні технології дозволяють не тільки дати дитині велику кількість готових, строго відібраних, відповідним чином організованих знань, але і розвивати інтелектуальні, творчі здібності, і що дуже актуально в ранньому дитинстві - уміння самостійно здобувати нові знання.

Рухи, звук, мультиплікація надовго привертає увагу дітей та сприяє підвищенню у них інтересу до матеріалу, який вивчається. Забезпечують наочність, яка сприяє сприйняттю та кращому запам ’ ятовуванню матеріалу, що дуже важливо, враховуючи наочно-образне мислення дітей дошкільного віку.

Кiлькiсть переглядiв: 57

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.