ЗАТВЕРДЖУЮ Завідувач дошкільного навчального закладу (ясел-садка) №1 «Ялинка» ____________ Т.О.Сафонова “ ____ ” ___________ 2019 року

РОБОЧИЙ ОСВІТНІЙ ПЛАН

ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ (ЯСЛА-САДОК) №1 «ЯЛИНКА»

ЛЮБОТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

на 2019/2020 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

СХВАЛЕНО

Протокол засідання педагогічної ради

дошкільного навчального закладу

(ясел-садка) №1 «Ялинка»

29.08.2019 №1

Протокол засідання батьківської ради

дошкільного навчального закладу

(ясла-садок) №1 «Ялинка»

13.09.2019 №1

Пояснювальна записка до робочого освітнього плану

дошкільного навчального закладу (ясла-садка) №1 «Ялинка»

Люботинської міської ради Харківської області

на 2019/2020 н.р.

1.Освітній процес в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) №1 «Ялинка» у 2019/2020 н.р. буде здійснюватися відповідно до нормативних документів: Закону України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Закону України «Про охорону дитинства», Базового компоненту дошкільної освіти, Указу Президента України від 18.05.2019 № 286/2019 «Про Стратегію національно-патріотичного виховання», «Про національно-патріотичне виховання у закладах освіти у 2019/2020 навчальному році (лист МОН України від 16.08.2019 № 1/9-523), Положення про дошкільний навчальний заклад (затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 20.03.2003 № 305), листа Міністерства освіти і науки України від 27.06.2019 №1/9-414 «Деякі питання щодо створення у 2019/2020 навчальному році безпечного освітнього середовища, формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок», листа Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 29.07.2011 № 1/9-577 «Про організацію короткотривалого перебування дітей у дошкільних навчальних закладах», наказ Міністерства освіти і науки України від 20.04.2015 № 446 «Про затвердження гранично допустимого навчального навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форм власності»,листа Міністерства освіти і науки України від 02.07.2019 № 1/9-419 «Щодо організації діяльності закладів дошкільної освіти, що забезпечують здобуття дошкільної освіти у 2019/2020 навчальному році», листа Міністерства освіти і науки України від 05.08.2019 № 1/9-498 «Методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах освіти в 2019/2020 н.р.», Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів (затверджено наказом Міністерства охорони здоров’я України від 24.03.2016 № 234).

Зміст освітнього процесу в закладі дошкільної освіти визначається:

1. Базовим компонентом дошкільної освіти (нова редакція), схваленого колегією Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 04.05.2012 № 5/2-2 та затвердженого наказом від 22.05.2012 № 615

2. Освітньою програмою розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт» (нова редакція), лист Міністерства освіти і науки України від 01.08.2017 № 1/11-7684

3. Програмою розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» (нова редакція), лист Міністерства освіти і науки України від 23.05.2017 № 1/11-4988

4. Програмою індивідуального розвитку дитини з ООП, складеної відповідно Програми розвитку дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю «Формування соціальних навичок», лист Міністерства освіти і науки України від 12.04.2013 № 1/11-6940 та затвердженою наказом по ДНЗ №1 «Ялинка» від 15.01.2018 № 24.

5. Парціальними програмами для здійснення варіативної складової:

О.М.Каплуновська «Україна – моя Батьківщина», лист ІМЗО від 25.03.2016 № 2.1/12-Г-85, І.А.Кулікова, Т.М.Шкваріна «Англійська мова для дітей дошкільного віку», лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України від 28.07.2015 №14.1/12-Г-952, Т.О.Піроженко, О.Ю.Хартман «Вчимося жити разом», лист Міністерства освіти і науки України від 13.06.2016 №2.1/12-Г-363, А.С.Шевчук «Дитяча хореографія» лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України від 05.05.2015 №14.1/12-Г-255

Освітній процес спрямовано на реалізацію інваріантної та варіативної складової, сформованої на державному рівні.

Варіативна складова конкретизована закладом дошкільної освіти відповідно до Статуту з урахуванням особливостей запитів батьків, індивідуальних потреб дитини та реалізується через гуртки з англійської мови, хореографії, логопедичного, з зображувальної діяльності та театрального. Робота гуртків направлена на розвиток потенційних можливостей дітей дошкільного віку з урахуванням їх інтересів та нахилів.

У освітньому процесі закладу дошкільної освіти використовуються такі основні форми організації дітей: спеціально організована навчальна діяльність (заняття – інтегровані, комплексні, домінантні), ігри, самостійна діяльність дітей (художня, рухова, мовленнєва, ігрова, трудова, дослідницька та ін.), індивідуальна робота, спостереження, екскурсії, походи, свята та розваги, гуртки тощо. У залежності від віку дітей, педагогічної мети, матеріально-технічного забезпечення групи, професійної майстерності педагога вони можуть бути організовані фронтально, підгрупами чи індивідуально. За освітньою програмою «Впевнений старт» дитячі види діяльності проводяться у «спільному колі».

Режим роботи закладу на 2019/2020 навчальний рік п'ятиденний. Навчання дітей у формі занять починається з 3-х років життя. Заняття у групах дошкільного віку проводяться переважно у першій половині дня з 9.00 до 11.00 з обов’язковою перервою між заняттями 10 хвилин.

Тривалість занять:

1 молодша група (2 -3 років) - 10 хвилин.

2 молодша група (3 -4 років) - 15 хвилин.

Середня група (4-5 років) - 20 хвилин.

Старша група (5-6 років) - 25 хвилин

Короткотривала група - 25 хвилин

Структура навчального року:

початок навчального року – 02.09.2019

кінець навчального року – 31.05.2020

Канікули:

Осінні (5 календарних днів) з 21.10.2019 по 25.10.2019

Зимові (10 календарних днів) з 25.12.2019 по 12.01.2020

Весняні (10 календарних днів) з 23.03.2020 по 29.03.2020

Літні (90 календарних днів) з 01.06.2020 по 30.08.2020


Кiлькiсть переглядiв: 163

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.