Інтегроване заняття

з розвитку мовлення та елементів методики Дж.Кюїзенера (кольорові палочки) та блоків Дьєнеша.

Тема: «Незвичайні пригоди трьох поросят»

Мета:

Навчальна: вчити дітей розповідати про побачене двома-п'ятьма фразами з допомогою дорослого; формування вміння слухати і виконувати інструкцію дорослого; вчити оперувати паличками Кюїзенера та блоками Дьєнеша.

Розвивальна: розвиток інтелектуально-творчих проявів дітей: винахідливості, кмітливості, здогадки, прагнення до пошуку нестандартних завдань; дрібної моторики рук; тактильного, слухового, зорового сприйняття, словесно-логічного мислення.

Виховна: виховати зв’язне мовлення, мислення, увагу, пам’ять, почуття взаємодопомоги, дружби.

Попередня робота: читання казок «Троє поросят та вовк», «Вовк та семеро козенят», «Лисичка-сестричка та сірий вовк» обговорення казок; перегляд мультфільма «Троє поросят», дидактичні ігри з паличками Кюїзенера.

Хід заняття

Стукіт у двері, до групи заходить вовчик.

- Діти допоможіть мені, а то я загубився та не можу згадати з якої я казки?

- Діти, а давайте згадаємо в якої казки до нас завітав вовчик – братик?

- Червона шапочка – Ні

- Семеро козенят – Ні

- А може про трьох поросят.

Вовк:

- Дійсно згадав, о побіжу та з’їм їх, а то я дуже зголоднів.

- Почекай вовчику, не треба нікого ображати. Сідай разом з дітками, та згадаємо разом казочку про трьох поросят.

Настільний театр «Троє поросят»

Бесіда за казкою.

1. Скільки поросят у цій казці. Як їх звати?

2. Що сталося з Нуф-нуфом?

3. Що сталося з Ніф-ніфом?

4. Як врятував своїх братів Наф-наф?

5. Як вчинив з поросятами вовк?

- Вовчик давай ти уявиш себе, разом з дітками чарівним, добрим героєм, і ти побачиш як гарно бути добрим.

Вправа на релаксацію «Уяви себе»

(сонячним промінчиком, Капітошкою, метеликом, Жар-птицею)

- Вовчик ти тепер зрозумів, що образив поросяток та вчинив дуже погано. Необхідно виправляти твою помилку.

Вовчик: Так мені обридло бути злим, хочу бути добрим, щоб зі мною всі дружили та грали. Як гарно бути добрим та дарувати всім посмішки.

- Тоді ходімо з нами допоможемо нашим поросяткам відбудувати їхні домівки.

Гра «Побудуй будиночок Нуф-нуфу»

(використання паличок Кюїзенера)

- Ось бачиш як зраділо поросятко навіть запропонувало тобі дружити. Тепер у тебе є друг – Ніф-ніф. Ходімо далі до поросятка Нуф-нуфа.

- Але поросятко сховалося від вовка, тому нам необхідно буде пролізти через зарослі хащі, щоб дістатися до солом’яного будиночка Нуф-нуфа.

Фізкультурна вправа «А ми сміливі»

(під музику діти виконують підлізання під дугою)

Діти зустрічають засмученого поросятка Ніф-ніфа. Який гірко плаче над своїм будиночком з прутиків. Діти жаліють поросятко і пропонують йому побудувати новий будиночок більш міцний (з кубиків Дьєнеша)

Гра «Побудуй будиночок Ніф-ніфу»

(використання кубиків Дьєнеша)

- Ну ось ми з вами допомогли двом поросяткам. А у вовчика з’явилося двоє друзів. Нам залишилося зустріти третього поросятка Наф-нафа.

- Але щоб потрапити до будиночка Наф-нафа, нам необхідно перейти на інший берег річки, бо будиночок Наф-нафа знаходиться на іншому березі .

Фізкультурна вправа «Перехід по місточку»

(під веселу музику діти виконують ходьбу по ліві)

- Ось ми зустріли нашого поросятка Наф-нафа. Давайте розповімо йому як ми разом з вовчиком допомогли побудувати будиночки для Нуф-нуфа та Ніф-ніфа. І тепер наш вовчик має таких чудових та веселих друзів – поросяток.

Хоровод «Коло дружби»

Кiлькiсть переглядiв: 426

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.