Інтегроване заняття
з розвитку мовлення та елементів методики Дж.Кюїзенера (кольорові палочки) та блоків Дьєнеша.
Тема: «Незвичайні пригоди трьох поросят»
Навчальна: вчити дітей розповідати про побачене двома-п'ятьма фразами з допомогою дорослого; формування вміння слухати і виконувати інструкцію дорослого; вчити оперувати паличками Кюїзенера та блоками Дьєнеша.
Розвивальна: розвиток інтелектуально-творчих проявів дітей: винахідливості, кмітливості, здогадки, прагнення до пошуку нестандартних завдань; дрібної моторики рук; тактильного, слухового, зорового сприйняття, словесно-логічного мислення.
Виховна: виховати зв’язне мовлення, мислення, увагу, пам’ять, почуття взаємодопомоги, дружби.
Попередня робота: читання казок «Троє поросят та вовк», «Вовк та семеро козенят», «Лисичка-сестричка та сірий вовк» обговорення казок; перегляд мультфільма «Троє поросят», дидактичні ігри з паличками Кюїзенера.
Хід заняття
Стукіт у двері, до групи заходить вовчик.
- Діти допоможіть мені, а то я загубився та не можу згадати з якої я казки?
- Діти, а давайте згадаємо в якої казки до нас завітав вовчик – братик?
- Червона шапочка – Ні
- Семеро козенят – Ні
- А може про трьох поросят.
Вовк:
- Дійсно згадав, о побіжу та з’їм їх, а то я дуже зголоднів.
- Почекай вовчику, не треба нікого ображати. Сідай разом з дітками, та згадаємо разом казочку про трьох поросят.
Бесіда за казкою.
1. Скільки поросят у цій казці. Як їх звати?
2. Що сталося з Нуф-нуфом?
3. Що сталося з Ніф-ніфом?
4. Як врятував своїх братів Наф-наф?
5. Як вчинив з поросятами вовк?
- Вовчик давай ти уявиш себе, разом з дітками чарівним, добрим героєм, і ти побачиш як гарно бути добрим.
(сонячним промінчиком, Капітошкою, метеликом, Жар-птицею)
- Вовчик ти тепер зрозумів, що образив поросяток та вчинив дуже погано. Необхідно виправляти твою помилку.
Вовчик: Так мені обридло бути злим, хочу бути добрим, щоб зі мною всі дружили та грали. Як гарно бути добрим та дарувати всім посмішки.
- Тоді ходімо з нами допоможемо нашим поросяткам відбудувати їхні домівки.
(використання паличок Кюїзенера)
- Ось бачиш як зраділо поросятко навіть запропонувало тобі дружити. Тепер у тебе є друг – Ніф-ніф. Ходімо далі до поросятка Нуф-нуфа.
- Але поросятко сховалося від вовка, тому нам необхідно буде пролізти через зарослі хащі, щоб дістатися до солом’яного будиночка Нуф-нуфа.
(під музику діти виконують підлізання під дугою)
Діти зустрічають засмученого поросятка Ніф-ніфа. Який гірко плаче над своїм будиночком з прутиків. Діти жаліють поросятко і пропонують йому побудувати новий будиночок більш міцний (з кубиків Дьєнеша)
(використання кубиків Дьєнеша)
- Ну ось ми з вами допомогли двом поросяткам. А у вовчика з’явилося двоє друзів. Нам залишилося зустріти третього поросятка Наф-нафа.
- Але щоб потрапити до будиночка Наф-нафа, нам необхідно перейти на інший берег річки, бо будиночок Наф-нафа знаходиться на іншому березі .
(під веселу музику діти виконують ходьбу по ліві)
- Ось ми зустріли нашого поросятка Наф-нафа. Давайте розповімо йому як ми разом з вовчиком допомогли побудувати будиночки для Нуф-нуфа та Ніф-ніфа. І тепер наш вовчик має таких чудових та веселих друзів – поросяток.
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.