Інтегроване заняття
з розвитку мовлення та кольорових паличок Кюїзенера (5-й рік життя)
Тема: «Сніговичок знайомиться з весною»
Навчальна: вчити дітей разом з вихователем описувати іграшки, формувати елементарні уявлення про структуру описового висловлювання; створення ситуації, які б вимагали від дітей короткого пояснення дій; вчити викладати невеличкі конструкції з паличок Кюїзенера, учити класифікувати предмети за висотою, порівнювати, який вищий, нижчий, які однакові за висотою;вчити визначати розташування предметів «праворуч — ліворуч»,
Розвивальна: розвиток творчих проявів дітей: винахідливості, кмітливості, здогадки; дрібної моторики рук; тактильного, слухового, зоровогосприйняття, словесно-логічного мислення.
Виховна: виховати зв’язне мовлення, мислення, увагу, пам’ять, почуття взаємодопомоги, дружби.
Попередня робота: розглядання картин «Пори року», «Птахи», «Квіти», дидактичні ігри «Перелітні та зимуючі птахи», «Парні картинки», робота з описовими картинками тварин, ігри з паличками Кюїзенера.
Хід заняття.
Звучить мелодія «завірюхи». В групу залітає сніжинка, яку послав до нас Сніговичок.
Розповідь вихователя:
- Діти Сніговичок засмутився, бо скоро прийде весна, і йому прийдеться підправиться на північ до Діда Мороза, де завжди холодно й завжди зима. А він чув, що весна дуже чарівна, яскрава і лагідна. Він просить нас допомогти зустрітися з весною. Ну, що допоможемо Сніговичку?
- Поспішаємо за Сніжинкою.
По дорозі, діти зустрічають Зайчика.
- Діти хто це?
Зайчик: Я дуже засмучений, і теж хотів би піти з вами до Сніговичка, але налетіла Віхола і розламала мені парканчик. Якщо я залишу свій будиночок без парканчика то можливо в мій будиночок може потрапити вовк.
- Діти допоможемо Зайчику?
(діти будують з паличок Кюїзенера парканчик для зайчика. Класифікація предметів за висотою, порівнювати, який вищий, нижчий, які однакові за висотою)
- Ось Зайчик тобі готовий парканчик, ходімо з нами до Сніговичка, ми хочемо розповісти йому про Весну.
Зайчик: Дякую любі дітки тепер і я зможу помандрувати з вами до Сніговичка і мені є що йому розповісти про Весну.
Далі діти зустрічають Лисичку.
- Діти хто це ?
- Що ти так зітхаєш Лисичко? Що у тебе скоїлося?
Лисичка: Ви такі веселі, милі, а ось мені зовсім не до весілля. Я дуже засмучена, і теж хотів би піти з вами до Сніговичка, але налетіла холодна Віхола та зламала мені щаблі біля будинка. Хто мені тепер допоможе побудувати щабельки?
- Діти давайте допоможемо нашій лисичці побудувати щабельки та візьмемо її з собою до Сніговичка.
(діти будують з паличок Кюїзенера щабельки для будиночка лисички. Вчити визначати розташування предметів «праворуч — ліворуч»)
Діти ідуть далі та потрапляють на красиву галявину з квітами.
- Подивіться як гарно на цій галянині.
- Яка пора року наступить після зими? (весна)
- Назовіть мені які ви знаєте весняні квіти?
- А ось і наш Сніговичок!
- Ми прийшли до тебе щоб подарувати тобі весняні квіти та розповісти про весну.
- Яке сонечко на весні?
- Якого кольору небо ?
- Які птахи прилітають до нас на весні?
Прослухати спів птахів
Сніговичок:
- Дякую вам любі діти, що познайомили мене з такою чудовою порою року як Весна. Я заберу з собою її чудові квіти, спів птахів і тепло ваших сердець.
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.