Вихователь пропонує дітям розглянути дітям картину виокремити об’єкти, які є на картині і встановити залежність між цими об’єктами.
- між квіткою-листком;
- між листком-стеблом;
- між рослинами,
- квітами-птахами;
- звіром-рослинами;
- деревом-гілкою;
- кольором та настроєм картини.
Діти ознайомившись з творами художниці М.Приймаченко:
§ знаходимо картину за описом вихователя;
§ закритий один фрагмент, а діти знаходять його;
§ уявляють ототожнюють себе (уявляє) на місці цих персонажів, героїв, рослин, квітів.
Запитати : як себе «дитина-герой» повела б у цій ситуації (Як пташка можу літати високо і все побачити; Як квітка і дарую радість метеликам, людям).
v Уяви, що могло б відбуватися?
v Коли б це могло бути?
v А може вже щось сталося після зображеного на картині?
v Уяви який це був день?
v Який був настрій у художниці?
v В яку пору року малювалась ця картина?
Виокремлення частин сприяє вдумливому розгляданню картин.
Під час цієї гри пропоную дітям зробити акценти, виділити частини зображеного: очі, лапи, обличчя, одяг, квітка, серединка квітки. Розповісти про них.
Пропонує дітям «увійти в картину» і опинитися біля персонажа (тварини, птаха, серединки рослини, квітів) доторкнутися до них і розповісти, що він відчуває, бачить прогулюючись цією картиною.
(проводиться гра,коли діти ознайомлюються з картиною)
Пропоную дітям стати кореспондентами і зробити фоторепортаж, огляд картини. Сприяє розвитку уваги, вираження своїх емоцій, розвитку пояснювального мовлення.
Питання:
v Як ви думаєте яка пора року?
v Як художниця відноситься до своїх персонажів, квітів?
v Кого вона любить?
v Як гадаєте чому?
v Що саме вам сподобалось у картині?
v Чи подобається вам такі картині?
v Щоб ви забрали або додали до картини?
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.