Мовленнєві вправи

Тема: «Встановіть залежність між об’єктами»

Вихователь пропонує дітям розглянути дітям картину виокремити об’єкти, які є на картині і встановити залежність між цими об’єктами.

- між квіткою-листком;

- між листком-стеблом;

- між рослинами,

- квітами-птахами;

- звіром-рослинами;

- деревом-гілкою;

- кольором та настроєм картини.

Тема : «Уявлення об’єктів через різні аналізатори»

Діти ознайомившись з творами художниці М.Приймаченко:

§ знаходимо картину за описом вихователя;

§ закритий один фрагмент, а діти знаходять його;

§ уявляють ототожнюють себе (уявляє) на місці цих персонажів, героїв, рослин, квітів.

Запитати : як себе «дитина-герой» повела б у цій ситуації (Як пташка можу літати високо і все побачити; Як квітка і дарую радість метеликам, людям).

v Уяви, що могло б відбуватися?

v Коли б це могло бути?

v А може вже щось сталося після зображеного на картині?

v Уяви який це був день?

v Який був настрій у художниці?

v В яку пору року малювалась ця картина?

Тема: «Бінокль»

Виокремлення частин сприяє вдумливому розгляданню картин.

Під час цієї гри пропоную дітям зробити акценти, виділити частини зображеного: очі, лапи, обличчя, одяг, квітка, серединка квітки. Розповісти про них.

Тема: «Прогулянка картиною»

Пропонує дітям «увійти в картину» і опинитися біля персонажа (тварини, птаха, серединки рослини, квітів) доторкнутися до них і розповісти, що він відчуває, бачить прогулюючись цією картиною.

Тема: «Фоторепортаж»

(проводиться гра,коли діти ознайомлюються з картиною)

Пропоную дітям стати кореспондентами і зробити фоторепортаж, огляд картини. Сприяє розвитку уваги, вираження своїх емоцій, розвитку пояснювального мовлення.

Питання:

v Як ви думаєте яка пора року?

v Як художниця відноситься до своїх персонажів, квітів?

v Кого вона любить?

v Як гадаєте чому?

v Що саме вам сподобалось у картині?

v Чи подобається вам такі картині?

v Щоб ви забрали або додали до картини?

Тема: «Смайлик»

Розглянути картину потім взяти смайлика і «впустити» в картину, посадити на квітку, стебло, вибравши йому місце за бажанням (може бути персонаж, квітка, гілка, листок, пташка) а потім взяти свого смайлика і послухати, а потім розповісти усім, що він побачив зі свого місця.
Кiлькiсть переглядiв: 197

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.