Інтегроване заняття

з логіко-математичного розвитку, мовленнєвого спілкування та морального виховання.

Тема: « Добре коли з нами поруч наші мами»

Мета:

Розвивальна. Розвивати пам'ять, мислення, увагу; вміння складати

порівняльну характеристику. Вводити в активний словник

дітей форми вітання, прощання, подяки.

Навчальна. Вчити дітей елементам інсценівки: відтворювати текст, жести,

Інтонацію та міміку героїв; продовжувати вчити добирати прикметники до слова «мама», відповідаючи на питання: «мама яка?».Закріплювати знання про величину, колір предметів, геометричні фігури; вміння будувати з квадрата, трикутника, круга будинок.

Виховна. Виховувати культуру мовленнєвого спілкування, гуманні почуття, бажання приходити на допомогу тому, хто цього потребує.

Обладнання. Костюм курчатка, квочки, козенятка, зайчика, поросяток, котика ; дві корзини різного розміру, капуста(велика і мала),геометричні фігури( квадрати, трикутники, круги); ілюстрації зайця та курчатка; гімнастична лава, «сліди», дві стрічки; жовтий клубок; магнітофон.

Хід заняття.

Привітання.

Вихователь: Малята, здається, хтось плаче?

(дитина в костюмі курчатка плаче)

- Що сталося, дитинко? Хто ти і чому плачеш?

Курчатко:Хто я такий — я сам не знаю. Мама знає, та я її загубив.

Вихователь: Не треба плакати! Ми тобі допоможемо. Ходімо, малята, маму шукати!

Он, погляньте, зайчата граються, ходімо до них.

- Доброго дня, зайчики! Ви братика не загубили?

- Добрий день! Ні, наші зайчата всі вдома!

(звертаються до курчатка):

А ти хто такий?

Курчатко: Не знаю…

Вихователь: Малята, можливо це зайчик?Давайте вас зараз сфотографуємо та порівняємо ваші фотографії ( демонструю ілюстрації зайчика та курчатка):

- Порахуйте, скільки лапок у зайчика? (чотири).А у малятка?(дві). Схожі?(Ні)

- А стрибати вмієш?

- Так

- Схожі?(Так).А які вушка у зайчика? (Довгі). А у малятка?(Їх не видно). Схожі? (Ні).

Зайчик: Не, плач, маленький, зараз мама-Зайчиха прийде і тебе почастує морквою!Морква дуже смачна. Від неї вушка виростуть довгі-довгі, як у мами!

Курчатко: Я не їм моркву!

Зайчик:Як не їси? Тоді в тебе не виростуть вушка ! Тоді ти не зайчик!

Вихователь:Не сумуй, дитинко! Ми підемо далі твою маму шукати. Зайчатка, ходімо з нами.

А он козенята бавляться!

- Добрий день, козенята!

Козенята: Добрий день! (Звертаються до курчатка)А ти чому плачеш?

Курчатко: Я маму загубив.

Козенята: А яка твоя мама?

Курчатко: Вона велика, тепла, м’якенька!

Козенята:Так це ж мама-Коза, а ти – козенятко!

Вихователь:Ой, як добре, що мама знайшлася! А ви капустку збираєте?

Давайте ми вам допоможемо!

( розподіляють велику капусту у великий кошик, маленьку – у маленький)

Козенятко:Дякую, вам малята за допомогу. Зараз мама прийде почастує тебе молочком та капустою.

Курчатко:Я не п’ю молока.

Козенятко: Як не п'єш? Той, хто п'є молоко,- виростає великим і гарним, а ріжки в нього будуть великі й міцні, як у мами-Кози. Ой, а де ж твої ріжки?

Курчатко: У мене немає ріжок!

Козенятко: Тоді ти не козенятко!

Вихователь: Не сумуй, дитинко, ми тебе самого не залишимо!Ми підемо далі маму шукати, козенятка, ходімо з нами!

А он поросятка будиночки будують, давайте до них завітаємо.

- Доброго дня, поросятка!

Поросятка: Добрий день!

(звертаються до курчатка):

-А ти чого плачеш? Хто ти такий?

Курчатко: Я не знаю, хто я такий! А плачу тому, що я загубив маму... (плаче).

Поросятко:Твоя мама – Свинка, а ти – поросятко!

Вихователь: А ви будиночки будуєте? Малята, давайте розглянемо, з яких геометричних фігур побудовані будиночки? Якого кольору?

(звертається до курчатка)В якому будиночку ти хочеш оселитися?

Курчатко: Я не хочу жити сам в будиночку! Я хочу під мамине крильце!

Вихователь: А у поросяток немає крил! Є тільки рильце – п’ятачок! Тоді ти не поросятко!

Вихователь: Що ж робити? Де ж маму шукати?

(Виходить кішечка)

- Доброго дня, Киця!

Киця: Добрий день! А ти чого плачеш? Так це ж Курчатко! Тебе мама шукає, по двору бігає, кличе, плаче! Ходімо я покажу дорогу!

Вихователь:Що ж, хутчіш в дорогу збираємось!

(під музичний супровід ідемо по колу, перестрибуємо через «струмочок», ідемо «по місточку» (по гімнастичній лаві), по «слідам»).

Виходить мама-Квочка, зустрічає курчатка: Ой, моє маленьке,Моє м’якеньке, моє жовтеньке курчатко! Де ж ти поділося?Я так довго тебе шукала! Дякую вам, малята, що знайшли моє дитятко!

Вихователь: Так яка мама у тебе, курчатко?

Курчатко: Моя мама велика, м’якенька, тепленька, вона-найкраща!

Вихователь:

Мама є у зайченятка,

У теляти й каченятка,

Як у кожного малятка,

Мама-Квочка є в Курчатка.

Бо мама дитину від бід порятує.

Завжди заспокоїть і всіх нагодує.

Без мами на світі завмерло б життя,

Продовження роду — маленьке дитя.

- Малята, а яка у вас мама? Давайте сядемо зручненько на килимок, а у мене є чарівний клубок! Щоб маму ніколи не губити, треба ниточку тримати та про матусю лагідні слова казати.

(Діти відповідають на питання «яка в тебе мама?» і передають клубочок,залишаючи кінчик нитки у себе в руках.)

Погляньте, яке гарне сонечко утворилось від ваших теплих слів про матусю! Це тому, що мама сонечко в сім’ї – а ми промінчики її!
Кiлькiсть переглядiв: 307

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.